כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!
מלא את הטופס ותוכל להתחיל מיד!
מבטיחים לשלוח רק תכנים מעניינים ורלוונטיים ולא להעביר את פרטיך לגורם אחר!
לשפר את הביצועים שלך בנהיגת שטח
עם 100% אחריות
בהמשך הדף הזה אתה תראה איך אתה יכול
לשפר את ביצועי נהיגת השטח שלך
ביום אחד עם 100% אחריות על הכסף שלך
אבל לפני זה
אני רוצה לשאול אותך,
אתה יוצא לטיול ג'יפים עם כל החבורה,
יום מקסים מזג אויר נהדר,
מתחילים בשבילים עוברים לקטעי נהיגה טכניים, לא משהו מסובך...
ואז זה מגיע,
המעלה שכולם מדברים עליו.
הראשון עולה,
"הוא עלה יפה" אתה אומר לעצמך "בטח יש לו הרבה ניסיון..."
ואז מגיע תורו של השני,
הפעם זה קצת פחות טוב... קצת זורק אבנים, אולי יותר מידי בכוח,
נראה שאולי אפילו קיבל איזו מכה בצד ימין...
ואז מגיע התור שלך,
אתה מרגיש שיש לך את כל מה שצריך בשביל לעלות את זה יפה
אבל בכל זאת מתגנב לו איזה חשש...
לא בא לך עכשיו עוד תיקונים במוסך,
לא מתאים לך לחזור אחורה בלי שסיימת את המעלה הזה כמו שצריך.
אז אתה נותן גז ומתחיל,
מרגיש שזה לא בדיוק כמו שחשבת,
אולי היית צריך לקחת את זה מכיוון קצת אחר,
אולי עם פחות גז אולי עם יותר,
אתה שומע שאתה מגרד איזה סלע,
המחשבות מתרוצצות בראש "יאללה העיקר שנגמור עם זה כבר..."
אתה מגיע לסוף מעלה,
הפעם זה עבר בשלום,
לא צריך ביקור במוסך וכולם מרוצים.
אבל בפנים אתה יודע שאתה יכול יותר,
שלא חייבים שהדופק יעלה לפני כל מעלה,
שזה שעלה ראשון לא הזיע כמוך
ושהיה לו ברור מה הוא צריך לעשות בכל רגע נתון,
ושלא בא לך להודות שאצלך זה קצת פחות ככה...
היי, אני אלי בן ארי
ואני מכיר לגמרי את ההרגשה הזאת!
מכיר את הפאדיחה של לא לסיים מעלה, את תחושת הבושה והכשלון, את הדחף לנסות עוד פעם כדי "להציל את כבודי" ושוב לא להצליח ושבא לך לקבור את עצמך. מכיר את התחושה של להיות שקוע בחול ולחכות כמו אידיוט שמישהו יבוא למשוך אותי, מכיר את הבאסה של להכנס לבוץ כדי לחבר רצועת גרירה ולהיות זה שמוציאים אותו ולא זה שמחלץ. מכיר את הפחד של שיפועי צד ואת ההרגשה שחי אני לא יוצא מזה...
וגם את התחושה שמישהו מגחך שם מאחורי הגב על הביצועים שלך...
אני מכיר את הכל!
ולכן אני יכול להגיד לך שזה ממש לא חייב להיות ככה.
אתה יכול לטפס כל מעלה לקול תרועות השמחה והצהלה של החברים (או סתם להיות נינוח ומרוצה) כשאתה יודע בדיוק מה לעשות בכל שלב ושלב בנהיגה. ששום דבר לא חורק או נתקע והכל עובד כמו מכונה משומנת. אתה גולש בדיונות במקצועיות ומחלץ את החברים ששקעו בחול כאילו נולדת עם רצועת גרירה ביד...
אתה בהחלט יכול להיות שם, לנהוג בשטח בבטחון, בלי להתקע במדרגות סלע, בלי לפרוק צמיג בחול, בלי לפחד משיפוע צד ומהצלבות, בלי להחליק ולשקוע בבוץ...ובלי לשבור ציריות בשטח.
כשזה יקרה-
זה ממש לא יהיה במקרה
לא מדובר במזל, בכשרון, בניסיון רב שנים או רק ביכולות של הרכב.
מדובר בידע מקצועי שניתן לרכוש בקלות.
איך אני יודע שזה קל?
כי כבר לקחתי מאות נהגים בדרך הזאת ונתתי להם את הכלים ולימדתי אותם את השיטה שהופכת אותם לנהגים שיודעים מה הם עושים. שיש להם בטחון והם לא מזיעים בשיפועי צד. שלא עושים שטויות של אגו או פועלים כמו אוטומט בגלל ש"ככה כולם אומרים"
יש לי שיטה בדוקה קצרה ויעילה שתקח אותך לשם.
זה לא משנה איזה רכב שטח יש לך, זה לא משנה בן כמה אתה או אם אתה חדש בתחום או ותיק, זה לא משנה אם אתה מעדיף טיולים משפחתיים או כאלה של חבורת גברים, שיטת OVERLAND MASTER תראה לך את הדרך להפוך לגרסה המקצועית של עצמך
איך אני הולך לעשות את זה?
OVERLAND MASTER הוא מסע של יום אחד, אפקטיבי ומרתק שבו אני מצטרף אליך, אל ההרגלים שלך, האופי שלך, הידע והנסיון שלך ולוקח אותך אל מחוזות העומק של נהיגת השטח.
אתה מקבל כלים לבחון את נתיב הנסיעה הנכון ולנתח כל מכשול. יהיו לך מדדים ברורים איזה מעברים הרכב שלך יכול לבצע ועל מה אפשר או עדיף לוותר.
אתה מבין את ההבדלים בנהיגה בתנאי השטח השונים (חולות, טרשים, בוץ ושלג)
יהיה לך הידע כיצד להגן על הצמיגים על הגחון ועל הבודי ואיך למנוע נזקים בכל תנאי השטח.
תקבל הסברים פשוטים וקלים להבנה על איך עובדות המערכות החשובות של הרכב ותראה את זה עובד בפועל. תקבל שיטות נהיגה מתקדמות להחלצות ממצבי סיכון.
זה פשוט וזה אפשרי והתוצאות מהירות מכפי שאתה יכול לדמיין.
אתה יכול ללמוד נהיגת שטח בהרבה מאוד דרכים ובהרבה מאוד זמן.
ואתה יכול לעשות קיצור דרך ולהגיע מייד אל הנקודה שבה אתה נוהג בשטח כמו מקצוען
בקלות ובפשטות.
אם אתה שואל את עצמך "מי אני שבכלל תקשיב לי"
אז כאמור אני אלי בן ארי
מדריך נהיגת השטח של חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל מ-1994, מוביל מועדון הטיולים "חלומות שטח" ומייסד שיטת הדרכת נהיגת שטח OVERLAND MASTER
אופנועים, מכוניות, מרוצים, ג'יפים, שיפוץ ובניית ג'יפים היו מאז ומתמיד חלק מהחיים שלי בתכל'ס, נהיגת שטח והעיסוק עם רכבי שטח זורמים בדם שלי מאז שאני מכיר את עצמי והם הפכו למקצוע העיקרי שלי לפני קרוב ל30 שנה.
את המסע שלי התחלתי כמנהל תחום רכבי השטח בנהיגה עצמית בחווה בדרום הארץ אבל זאת היתה רק יריית הפתיחה.
המהלך המשמעותי ביותר קרה כשהגיעו ראשוני הפוראנרים לישראל ופתחתי יחד עם חברת יוניון מוטורס את מועדון טיולי השטח הגדול והפעיל ביותר בישראל עד היום. ומשנת מ1994 ועד היום אני מעביר הדרכות נהיגת שטח עבור לקוחות טויוטה ישראל (כל רוכשי לנדקרוזר והיילקס) והדרכות לציי רכב ולפרטיים.
וזה אומר שבמשך כל השנים האלה אני רואה עשרות ומאות רכבי שטח ונהגי שטח בכל חודש. לא מדובר בתחביב או משהו שאני עושה "על הדרך", זאת גם האהבה והפאשן שלי אבל לפני הכל זה המקצוע שלי.
וכשאני אומר שזה המקצוע שלי, זה אומר שיש לי הרבה אחריות על מה שאני עושה על מה שאני אומר ובמיוחד על מה שאני מלמד. כל מה שאני מעביר ומלמד הוא פרי של אלפי סיטואציות שהייתי נוכח בהן. וראיתי בפועל בשטח מה עובד ומה נכון לעשות.
כשאתה תגיע להדרכה פרטית אתה תרגיש את זה מייד.
כי אני נותן לך גישה ישירה לכל מה שהצטבר אצלי ביותר מ30 שנות ניסיון. כשאתה תראה את כל הידע הזה בא לידי ביטוי בביטחון שלך ובנהיגה שלך ובהבנה מה צריך לעשות בכל שלב ושלב נוכל להתקדם בנחת לשלב הבא.
שיטת OVERLAND MASTER שפיתחתי המשלבת ידע תיאורטי, התנסות מעשית בתנאי שטח שונים תוך כדי טיול חווייתי בטבע תתן לך באמת את כל מה שאתה צריך כדי להיות נהג שטח טוב יותר. באחריות!!
משתתפי OVERLAND MASTER מפרגנים
"הוסיפה רבות לבטיחות ולהנאה"
השתתפתי בהדרכה מעניינת להכרת מערכות לנדקרוזר שהעביר אלי לפני מספר שבועות והתרשמתי מאוד מהידע והסגנון הענייני. לכן שמחתי מאוד לקבל מנטע אימייל שמתאר הדרכה פרטית ומעמיקה שניתן לקבל מאלי, ונרשמתי. בתחילת השבוע ביליתי יום שלם בחברתו של אלי. תרגלנו שיפועי צד, שטח טרשי ומעברי סלעים, נהיגה בחול ועל דיונות, תרגולות למניעת התהפכות והשתלטות על החלקות וכו' וכו'. היה ברור שיושב לידי מדריך מקצועי ביותר ולכן הרגשתי נוח לתרגל בבטחון מלא גם מצבי קיצון שלא מגיעים אליהם בדרך כלל. למדתי הרבה. בקיצור, היה כיף ומאוד מעניין ומועיל. אני חושב שההדרכה הוסיפה רבות לבטיחות ולהנאה שבנהיגת שטח. יופי של שירות ואני ממליץ בחום גם לנהגים מנוסים וגם למתחילים!
גל הורביץ 25.8.19
"אתה מבין שאתה עם מקצוען אמיתי !"
אני קצין בטיחות בתעבורה עם המון שנות ניסיון וכל עניין הבטיחות בתעבורה זורם בעורקיי אבל לשטח הייתי יורד רק באזור השרון היכן שיש שבילים ופרדסים כי תמיד חששתי לבטיחות של היושבים ברכב. לאחר ההדרכה עם אלי אני יכול לומר בביטחון מלא שאין לי בעיה לצאת לשטח שאיני מכיר ולהנות מכל רגע וגם אם יש מכשול כזה או אחר אני יודע איך לתכנן את המעבר שלו. ההדרכה שאלי מעביר היא הדרכה שתרמה לי המון ידע שחשבתי שיש לי אבל טעיתי בגדול! ביום שלם וגדוש שכלל הסברים מקיפים על כל מערכות הרכב בכלל ומערכות העברת הכוח בפרט, בנוסף הדרכת נהיגה בכל מצב שטח, סלעים מפחידים, דיונות מלחיצות שאתה בטוח כאילו אתה טובע בהן... ובנוסף, נסיעה בזויות מטורפות שאתה חושב שאתה מתהפך כל רגע. אבל כשאלי איתך ברכב מסביר ברוגע ונוסך בך ביטחון ולפני כל מכשול מסביר ומדריך אותך אתה מבין שאתה עם מקצוען אמיתי! ותמיד תעלה השאלה האם לאחר יום כזה מאתגר הרכב חוזר באותו מצב? אז כידוע לך שאני קפדן מאוד בכל הקשור ברכב שלי ולמרות שהרכב ממוגן מכל כיוון, הרכב יצא כמו שנכנס לשטח ללא שום שריטה או פגיעה... אהה אבל מלא אבק :)
לדעתי, חובה לכל נהג לקבל הדרכה מאיש מקצוע בנהיגת שטח ואלי בשבילי מקצוען ונכון שהדרכה עולה כסף אבל שווה זהב!
יואל הרץ
"הדרכה מעולה! שווה כל שקל"
משדרג משמעותית את ההכרות עם מעטפת הביצועים של הרכב והשימוש המושכל ביכולות שלו. אלי מדריך מקצוען וצנוע, עם עיניים חדות להבחין בכל דבר. מלמד ומחלק את ידיעותיו בשפע, באדיבות ובנדיבות. תודה רבה, עמי רוזליו.
כך תחסכו אלפי שקלים עם OVERLAND MASTER
בסוף ההדרכה אתה תדע את כל מה שצריך לדעת כשאתה יוצא לשטח עם חברים ובלי מדריך מקצועי צמוד, ולא רק שאתה תבין את המשמעות של כל הדברים האלו, הידע הזה כבר יהפוך להיות טבעי ונגיש לך ולא ידרש ממך שום מאמץ כדי לבצע את הפעולות הנכונות בשטח
מילה אישית ממני:
אני יודע שזה יכול להשמע קצת מופרך אבל אתה תחוש את השיפור הדרמטי כבר בשעה השלישית של ההדרכה. ובגלל שכבר העברתי מאות הדרכות כאלה ובטוח בערך שהיא נותנת אני מרגיש מאוד נוח לתת לך 100% אחריות על הכסף שלך.
לא למדתי הוראה ולמעשה הייתי תלמיד ממש גרוע.. והסיבה לכך היא בעיקר שאהבתי לעשות את מה שאני עדיין עושה עכשיו זה לטייל ולנהוג. כשאתה אוהב משהו אתה רוצה לשתף אותו עם אחרים. כשאני מעביר הדרכה חשוב לי לחלוק איתך את הידע שהצטבר אצלי כמדריך נהיגת השטח של טויוטה כבר יותר מ25 שנה וכמי שמנהל ומוביל מועדון השטח הכי ותיק בארץ חשוב לי להבטיח לך שאתה מקבל מידע, סופר מקצועי ורציני.
אני לא רוצה לבזבז את הזמן שלי או את שלך אז חשוב לי שתדע למי ההדרכה לא מתאימה -
למי שחושב שכבר הגיע לשיא היכולת והכישורים שלו בנהיגת שטח או שמטרת הנסיעה שלו בשטח היא לפרק את הרכב ולהוציא אלפי שקלים על תיקונים שאפשר היה למנוע.
למי שמחפש סיכונים ונסיעות אקסטרים מסוכנות. או להראות למי יש יותר גדול...
או, למי שחושב שנהיגת שטח היא משחק ילדים ו"מה יש כאן כבר ללמוד..." ו"כולה כמה סלעים מה הבעיה?"
ההדרכה גם לא מתאימה לכל החוכמולוגים שחושבים שמאז שהם נהגו על סיקס בצבא שום דבר לא השתנה ולא רוצים להכיר את המערכות החדישות והמתוחכמות ברכבים שלהם כי הם כבר יודעים הכל...
למי כן?
לכל מי שיש לו רכב שטח עם תיבת העברה ורוצה לקחת את נהיגת השטח שלו למחוזות חדשים.
זה לא משנה אם אתה נהג חדש או נהג ותיק עם המון ניסיון, אם אתה סקרן, למדן, אם יש לך או אין לך כישורים טכניים...
אם אתה רוצה להנות מהכוח והעוצמה שטמונים בנהיגת שטח בטוחה ומקצועית
אני מוכן לקחת אותך לשם.
"נהננו מיום קסום"
אנחנו מכירים את אלי מטיולי השטח ולכן בחרנו בו. ידענו שמדובר באיש מקצוע, אך, גילינו בו צדדים שלא הכרנו במהלך הטיולים. אלי מאד סבלן ויודע להתאים את הסבריו לכל אדם, כך שגם בלי ידע טכני הצלחתי להבין המון דברים.
אלי עזר לי להפנים התנהלות נכונה בנהיגת שטח. הרגשתי ביטחון והצלחתי לשחרר חששות ופחדים שהיו לי.
מעבר לכך, אלי איש מקסים ואיש שיחה ומעניין.
אני ממליצה לכל חובב נהיגת שטח לעבור יום כזה, מסתבר שגם נהג ג'יפים ותיק ומנוסה כמו עופר למד המון כשישב מאחור וצפה.
ועכשיו אני לא אתן לו לנהוג והוא יהיה בבעיה... :)
תחיה ועופר הברמן
מה עוד בהדרכה?
הפחד לנסוע בשיפועי צד, בהצלבות, במדרגות סלע ובחילוץ לאחור - יעלם!!
תלמד שיטות לשמירה על מרכב הרכב ועל הצמיגים בזמן נסיעה בשטח
תתנסה בנהיגה בתנאי שטח שונים (טרשים, חולות, בוץ ועוד) ותבין את העקרונות המנחים בכל שטח.
תדע "לקרוא" את השטח בצורה הטובה ביותר ולנתח כיצד לצלוח את האתגרים העומדים לפניך.
בונוס - התנסות בנהיגה מתקדמת במשטח סטרילי.
הדרכה עם 100% אחריות על הכסף שלך!!
אחריות מלאה ללא אותיות קטנות.
אני מאמין ב-100% שההדרכה הזאת נותנת לך ערך אמיתי וטונות של ידע. ועוזרת לך לבנות את הצעדים הנכונים להיות נהג שטח כפי שאתה רוצה להיות. לכן אני מעניק לך אחריות מלאה. אם עד לשעה השלישית של ההדרכה לא תהיה מרוצה מהתכנים והכלים שאתה מקבל, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפנות אליי או אל מנהלת מועדון השטח ואני מחזיר לך את מלוא כספך ללא שאלות ובלי עניינים ומבטיח לך שנשאר חברים :)
"ההדרכה במתכונת הנוכחית היא פשוט מצויינת"
ההדרכה היתה מקצועית מאוד ומהנה מאוד במגוון רחב של תנאי שטח.
ללא ספק, אלי הוא מדריך מקצוען אמיתי ואדם נעים הליכות, שמכיר ואוהב את ארצנו ואת עבודתו. העלות של ההדרכה מתגמדת לעומת התמורה שקיבלתי נשאר טעם לעוד הדרכות... ישראל דנקנר
אלי יקר,
תודה רבה על ההדרכה ביום שישי. סדנת הלימוד היתה מאלפת!
העשרנו את הידע שלנו בכל כך הרבה נושאים: הכוחות הפועלים על הרכב; מערכות הרכב השונות לנהיגה בשטח, ומתי נכון ורצוי להפעילן; תוואי שטח שונים ומה מאפיין כל אחד מהם; המלצות וטיפים לרוב, ומעל הכל – שמירה על בטיחות הנוסעים ברכב ועל תקינותו.
השילוב של התרגול המעשי במסגרת תחנות העבודה והטיול שלאחר מכן, תרם להטמעה של החומר הלימודי. אין ספק שכעת מיומנות נהיגת השטח של כולנו שודרגה משמעותית, ואנחנו מרגישים בטוחים ומוכנים יותר לנהיגה מסוג זה.
כאיש הדרכה בעברי, אני יכול להעיד כי רמת ההדרכה שהפגנת היא מהטובות שנתקלתי בהן, בין השאר בזכות מומחיות התוכן, יכולת ההפשטה של הדברים וצורת הדגמתם, ובזכות השילוב המדוייק של עזרי האימון.
אנחנו נשמח להמשיך ולהיפגש במסגרת האירועים הרבים במועדון חלומות שטח, ליהנות מנופי ארצנו ולהמשיך ללמוד ולשפר את מיומנויות הנהיגה שלנו
תודה רבה,
שלומי אפרתי, יחידת הג'יפים של מבשרת ציון.
מתאים לך לעלות שלב בנהיגת שטח?
מלא את הפרטים כאן וניצור עמך קשר לקביעת מועד הדרכה
וגם תוכל לקבל פרטים נוספים ללא עלות!! וללא התחייבות!!
הדרכה פרטית 1960 ש"ח + קבל חינם הדרכה דיגיטלית על מערכות הרכב
הדרכה פרטית + הדרכה דיגיטלית + טיול יום = 2270 ש"ח
***תשלום מתבצע לאחר קביעת תאריך***
לפרטים נוספים ניתן לפנות לנטע בשן - מנהלת מועדון השטח
במייל: club@dreams4x4.co.il
בטלפון: 050-2624030 (בשעות העבודה המקובלות)
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר